40 års fest på landet




Lördag och Söndagen har spenderats på landet.

På lördags kvällen var det 40års fest.
Henkes morbrors, fru fyllde år.
Massor med trevligt fok, massor med god mat och underhållning in på små timmarna.





Dom hade hyrt en cateringfirma som stod utanför och grillade mat.

image544




*mmmmmmmmmmmm*  (Leon fick annan mat...)

image545









Lite släkt till Henke:

image546










Det fanns en liten tjejja som var 1 och ett halvt år. Hon blev förstjust i Leon.
Dom kramades och pussades.
Dom var sååå söta...  :-)
Hon ville  att Leon skulle stå upp och gå med henne, men Leon kan ju inte gå än...  :-)

image547
Kraaaam 



image548

Kom uuuuupp och gå med mig!





image549
Loen höll sig närmre golvet än Alma. 








Vi 2 efter Leon hade somnat...  :-)

image551











Vi övernattade hos Henkes kusiner med familj.
Dagen har spenderats mycke utomhus, eftersom dom bor på landet.
Kossorna har vi tittat på,traktorer, solat, Henke har fiskat,
jag såg en snok mm ´....för att sammanfatta dagen.





image552
Godmorgon!   Leon är glad och grimaserar...





På åkern, vid ån, när Henke fiskar...
image553

image554






Kossor...
image555


image556







Har du haft en rolig och mysig helg?
image557

-Aaaaaaaaaaaaaaa!













Nu blir det dusch och sänga,ny vecka med jobb och sämre väder väntar... 









Kommentarer
Postat av: Gina

Han ser ut att vara piggare nu! Va skönt, jag ska försöka hitta tid att slå dig en pling så vi kan bestämma in en träff snart framöver, och så kanske jag kan få några kloka råd om hur man ska behandla sin lilla älskling som fått öroninflammation. Jag följde ju inte med till vårdcentralen när vi fick veta om det så jag har massa frågor jag inte fått besvarade.. Ni kanske fick bättre info? Kram till familjen från oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback