Allmänt status



Första feberfria dagen!
Däremot helt slut och fortfarande ont i halsen...
Var på VC idag...virus.
Bara att vänta ....

Hade ändå tänkt att gå till jobbet imorogn, jobba halva dagen...

Lördag ska vi packa de sista grejerna inför flytten.
På kvällen blir det grill och mys hos Henkes mamma.

Min mamma åker till Turkiet imorogn.. lyx!  :-)








image559
En bild på mitt hår som växte  1dm förra veckan.   :-)














image560

Hoppas inte Leon får ärva min dåliga syn.  Här provar han mina glasögon.   :-)















I måndags var Henke och Leon hemma hos Barbie och Fredrik.
Barbie fottade lite...


image561

image562




















En speciellt tanke och kram, till en vän som fick ett jobbigt besked idag!
:-(

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du gjort hårförlängning? O inte sagt någe??!! Men fint iaf :-) Har du planer för 5-6 juli, vi ska iväg på äventyr, o tänkte höra om du vill hänga med. För mer info ring...;-)

2008-05-22 @ 23:52:17
Postat av: Anonym

:'(
Tack vännen

2008-05-23 @ 11:46:17
Postat av: Gina

Jättefint! Hade du det i lördags? I så fall var det så naturligt och bra gjort att jag inte såg det :) Riktigt äkta!! Kram på er :)

Postat av: amanda

gud så söt!

2008-05-28 @ 14:07:23
URL: http://amananda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback