Kryssning

Mamma fyllde år igår Tisdag så Johan, jag, Henke och mamma åkte iväg på en dygnskryss med Birka paradise.
Leon var med farmor, Freja och Frida.










Julbuffén var jätte fin.
Fin oxfilé, hjortgryta, revbenssppjäll och alla de klassiska grejerna så klart.
Jag åt massor med knäck!  mnmmm








Nypåstigna, en trött osminkad poserande jag.  :-)










Vinden var som mest på 15m/sek













Ätit har vi gjort så det heter duga.












Taxfree shopping, några exempel:




















Vi spela bort en massa pengar på Jack Vegas maskin och Black jack










Mamma vann högsta jackpotten 2ggr på 5min.











Nu sovdags, imorogn väntar jobb.




.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej!

Va det ine Birka Paradise ni åkte med? Har själv jobbat på Princess och vad jag vet så är den såld och den sjönk väl utanför cypern nånstans..

Visst e det en underbar båt??!

Hoppas ni hade kul på kryssningen!!

Postat av: Anonym

Jo det är sant, skrev fel. :-)

2008-11-27 @ 09:56:05
Postat av: Jenny

åhh...mina pingviner :-)

2008-11-27 @ 09:56:25
Postat av: Jenny

Eftersom du ätit upp halva burken (!!!!!) så kan du fylla på med wienergum så den blir full igen...det är du skyldig mig ;-)

2008-11-28 @ 05:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback