Skönt med helg!

Helgklockan har ringt, man uppskattar helgen som mycket mer nu än vad man gjorde innan. Framförallt så hinner man med så mycket mer nu oxå, lill skrutten vaknar kl 7.00 då är det bara upp och hoppa!


Dagen har än sålänge bestått av morgon promenix på 1 h, frukost och tvättis som nu är vikt och ilagt i lådorna. Så såg det inte ut varken i mitt elr Jenny´s liv för ett par år sedan! Då låg man i sängen utslagen och kanske precis hade vaknat =).


Dagen idag kommer bestå av att jag ska iväg och spöa Valdemarsvik i innebandymatch, idag känner jag mig grymt taggad! Jenny ska iväg på jobba en sväng och Leon gubben ska vara hos farmor några timmar.

Ikväll blir det lasagne och andra gottigheter hemma hos Lindström, är ju ätardag idag! Och den är helig nu när jag (henke) kör strikt på matschemat i veckan. Dom där gamla sommarkilona ska bort nu, lösmagen har börjat sin förvandling och 4 kilo på 2 veckor är jag nöjd med =) mycket är ju vätska men ändå. Man känner sig så grymt fräsch när man håller strikt mat osv så nu kör vi som dom säger!!!


Nu ska jag gosa lite med VÄRLDENS sötaste unge, ha en skön helg allihopa!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback