Min födelsedag

Min morgon starade med skönsång från Henke och Leon, frukost på sängen och en massa paket.



Av mina killar fick jag:
Den nya lacost parfymen, Ett par Converse skor, En klänning, kofta, mugg "världens bästa mamma" och en topp.

        







På eftermiddagen kom mamma, Johan, Gunnel, Freja, Jenny, Fredrik och Barbie.


    

Fick en jätte fin bordslampa, tallrikar, presentkort, mer kläder, hjärtformad ungform mm mm
 och massor av fina blommor.






Sen kom henkes pappa med familj.
Fick en korg med massor av badskum, badsalt mm.

Öppnad korg...  :









En hel del smörgåstårta, pricesstårta, kakor och bullar åkte ner.
Tack så jätte mycket för en super lyckad födelsedag.
Ingen var lyckligare än jag.  :-)




Kommentarer
Postat av: Lynn

Grattis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback