Partyhelg

Äntligen helg.
Den här veckan har varit väldigt omtumlande.
Mycke på jobbet, väldigt trött ...




Idag jobbade Henke på vårat dagis mellan 10-15.
Målade lekhuset, fixade klädhängare mm





Leon och jag tog en promenad,sen tog vi oss in till stan.
Det var meningen att jag skulle hinna shoppa lite till mig själv, men det hanns inte med.
Blev en ny döskalle-haklapp till Leon ialla fall.





Shoppade lite i förrgår innan jag tog bussen till jobbet.
På 30min, hann  köpa en sjal, några örhängen och 3 bh-set på twilfit.
Det behövdes lite hjälp då jag gått ner så mycket i vikt. 
Brösten som gått ner 2 storlekar och åkt ner 3 hissplan.  :-)

Bröst har aldrig varit något speciellt för mig och har t.o.m haft i åtanke att förminska mina bomber tidigare.
Men nu saknar jag mina former faktist.

Man blir aldrig nöjd med sig själv....
Borde kanske sänka mina krav nån gång.











Ikväll blir det party.
Kommer hit lite folk och sen blir det nog utgång.
Imorgon ska jag ligga i sängen länge...
Stackars henke som spelar innebandy match kl 11.



Nu ska jag bestämma mig för vad jag ska på mig.
Klänning eller kjol blir det iallafall....




Party:











.


.


Kommentarer
Postat av: jenny

tack för en jätterolig kväll!!!!

2008-09-28 @ 11:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback