Södertälje/Stockholm

Var i min födelsestad i helgen.
Har alla min släktingar där på både mor o fars sida.
Alla bor kvar, det var bara jag och mamma som flyttade till Linköping.



Tilda (min kusins dotter) och jag dansa loss: 

  


Mormor och jag              




Moster mormor och jag




En tråkig kusin :-)




    
Min syster Jessika




Pappa...  min pappa var med om en olycka på jobbet...Det tog hårt på mig....




Gizmo                                 Valle

 


Stockholms natt för Sofia Camilla och Jenny
Då träffa vi bla en "kille" som var en blandning av Marilyn Manson, Pippilångstrump, prostituerad transvetstit som blotta sig och spruta Date parfym i mun och mellan benen och gjorde konstiga ljud.   hahahahaha
Undrar vad som gick fel??  :-)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback