Leon sjuk

Igår ringde de från dagis vid 15 tiden.
Leon hade över 40graders feber och krupp.
Mamma sprang över till dagiset och hämta upp honom. Hon bor bara 3min därifrån.


Leon hemma hos mormor, väntar i Henrik.











Just nu ligger lilla sjuklingen och sover.
Han fick i sig pyttelite mat till lunch, men annars har han bara druckit vatten idag.
Ingenting duger till en liten sjukling.

Var ute och tog en liten promenad förut.
Lite frisk luft och solsken var vad vi fick njuta av.
Idag har jag hört Leon säga 2 nya ord.
Traktor och vantar.
Traktor sa han om varenda lastbil som åkte förbi.
Är det hans mamma som kanske lärt honom fel  *host host*  :-)








Nu ska jag passa på att damma av lite.
Sen tänkte jag baka en hemmagjord protein-ostkaka.
Får se hur det smakar, då inget slår frödinge´s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback