Myshelg

Henke är trött och gick och la sig igen, själv sitter jag vid datorn och dricker kaffe.
Måste ha min kopp kaffe på morgonen för att bli människa.
Morgon och morgon klockan är över 10....   :-)



Igår var Henke iväg på match, Leon och jag roade oss bla med att ta en sväng på  stan.
Leon fick en ny pekbok och jag fyndade ett par stövlar.
Jag betalade 425:- ,ordinare pris var 1350:-. Slutrea är ett fint ord.



När jag kom hem blev det shopping över nätet. Smink.
Som makeupartist kan jag verkligen rekomendera mineralmakeupen.
Till vardags är den perfekt då det täcker lagom mycke. Sen går det fort att applicera.





Igår kväll såg vi den nya filmen med Leonardo Dicaprio och Kate winslet, Revoluionary Road
Jag tyckte den var helt okej fastän det inte hände speciellt mycket.
Henke var inte lika imponerad av denna Drama film.

   












Får se vad som händer den här dagen, kanske åker en sväng till Ikano.
Till kvällen blir det vanliga benpasset på gymmet.

Trevlig vilodag!








.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback