Tröttsamhet

Lite småsega idag.
Sebbe och Emma och lilla ybersöta chili var här igår.


Henke som älskar att laga mat (tur det!) fixade 3 rätters.
Fast jag gjorde efterätten, baka kan jag ialla fall.  :-)


Under gårdagen hann vi även med en träningspass tillsammans.
Leon fick leka med farmor en liten sväng medans vi körde ett träningspass och åkte och handla mat på förmiddagen.

Snart tänkte vi ta en liten sväng till Tornby.
Måste bla bya en tröja jag köpte i veckan, samt fixa lite småsaker.


 Imorgon är det ny vecka och då börjar inskolningen på Trähästen.



Tina: Såg ditt medelande och de tycker jag absolut vi ska göra!

Busfabriken låter som ett bra förslag. Ebba och Leon tycker ju verkligen om varandra.

Ja, jag hörde att de hade bäddat ner sig i en säng och myst.  :-)
Får höras av på telefon och boka in en dag! :-)


Kommentarer
Postat av: Martin R

Hej Jenny, kan du be Henka ringa mig har tappat bort hans nummer. vore kul om ses snart. Det var ganska länge sedan



/Martin R

2009-03-11 @ 11:33:00
Postat av: Maria

Hej!

Jag läste i tidigare blogginlägg att du matat Leon med flaska när han var liten, en flaska där dom tvingades att använda samma sugteknik som vid ammning. Vad var det för märke på den flaskan?

2009-03-12 @ 18:13:25
Postat av: Emma - Noahs mamma

Hej familjen!

Va kul att Leon verkar trivas på nya förskolan!

Noah tyckte om alla sina fröknar där... även om nya förskolan funkar jätte bra så tror jag att han längtar tillbaka lite...

Har pratat om att bjuda hit er nån dag... ska bara bli klara med badrums renoveringen som just nu känns som ett evighets projekt...

Kramar Emma

2009-03-14 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback