Leon babbel bubblarn

Leon är en riktig babbel bubblare.
Man kan ha riktigt roliga konversationer med honom.

Han är rolig som skämtar och har sån rolig humor,
samtidigt som säger spontana saker som faller honom in.  :-)


Han låg och filosofera lite i sängen igår morse.
-Mamma jag har en liten näsa. Men pappa han har en stor näsa... han har stora öron också...
-Jag då, tycker du inte jag har stor näsa? (barn är ju alltid ärliga så..)
- Neee mamma, men du har stora bröstar.  



Leon i bubbelpoolen i simhallen till ett ungdomsgäng:
-Det här är min mamma. Hon heter Jenny.   
Vad säger man... -hej allihopa...



Jag tittar in i hans rum som ser ut som som en bomb har slagit ner:
-Men Leon så här ser ut...
Leon tittar på mig och svarar:
Oh my good...



Stolt son som vill vara som sin idol; sin far.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback