Tack så jätte jätte mycke!

Vilken otroligt fin liten familj! Kände behov av att berätta det bara, men jag antar att ni redan vet om det redan. Haha. Måste säga att ni är fruktansvärt söta allihopa! Ser så lyckliga ut! Somliga har det bra :) Ge sötnosen en bamsekram, (och nu menar jag den lille.) Hehe. Du verkar vara en toppenmamma, verkligen! Rolig blogg har du också! Skulle kunna tjata om en massa av bra saker, men slutar här så att du inte somnar under läsningen. :)Toppen, toppen; Fortsätt skriv!!



Tack för sånna ord Carro!
Ibland behöver man få höra sånna saker.
Det är inte bara en dans på rosor att vara mamma.

Även om Leon (och Henke) är det underbaraste underbara, och det är såå mysigt.
Så finns det självklart baksidor också, sånt som folk inte alltid talar om.

Det är lätt hänt att man sätter mycket press på sig själv, för att vara en "toppen mamma"
vilket bara ger bakslag i slutänden..
Man känner sig även ganska ensam och så...
Det är inte ovanligt att det kan komma tårar, mellan pussandet... 


Nu har jag en toppen kille som gör sååå grymt mycke (Tack älskling!!!!! ).
Det är så starkt av alla ensamstående att klara allt själva.
Det skulle jag aldrig klara, tummen upp till er alltså!

Men det är klart, det är ett annourlunda liv, med nya rutiner och andra prioriteringar.


Men jag älskar Henrik och Leon mer än nånting annat, ni är mitt liv. (ordagrant :)  )


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej!
Visst går tiden jättesnabbt med en liten bebis hemma? Jag tyckte det var för 2 månader sen våran lilla Cassandra föddes, men hon blir ju 10 månader snart. Vart tar tiden vägen riktigt?? Hon kryper redan och pratar sitt eget lilla språk. Jag kan sakna den där småbarns tiden nu när Cassandra blivit så stor, men nu ser man fram emot nya saker! :o)
Det låter jättehärligt att ni har det så härligt!! Och ni ser så lyckliga ut hela familjen, kan man va nåt annat när man har ett barn? Utan barn skulle jag inte vilja leva, de är det mest underbara som finns...
Och som du skrev, det är inte bara en dans på rosor att vara förälder, det finns mycket som är svårt.. :o)
Ha en jätte trevlig dag!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback