Pingst helgen

Ush känner mig så himla trött...
Känns som jag sovit i 2 dygn och skulle vilja sova lite till!
Kan bero på att jag var sjuk i nästan 2v och är fortfarande förkyld....
Eller så är det för att det är slutet på graviditeten.   :)


Men jag har gått och blivit så vimsig och trött, glömmer bort saker hela tiden,
blandar ihop saker mm
Har bebisen satt sig på minnet eller?  :)


Igår kväll när jag gått och lagt mig kom jag på att jag skulle varit hos bm på morgonen.
Hon och läkaren på mvc ville ta fler prover på mig, efter som min lever värden var dåliga sist.
Men nu ska jag gå dit på torsdag innan jobbet istället, får inte glömma det.









I fredags köpte jag en bukowski nalle som vi gärna ville ha.
En handgjord, dyrare, finare nalle.

image72





Nu har vi även spjälsängen klar.
En vit i trä,+ madrass, spälskydd och mobil så klart.
Nu är alla inköp klara!










I helgen kom Camilla Tilda och Anette till Linköping.
Då var det grillning i våran trädgård som gällde och därefter 2 filmer på kvällen.



Det var ju mors dag i söndags.
Mamma fick en chokladask med alladins choklad hjärtan, samt några trisslotter.
Hon vann på 2 trisslotter.
Och för dom pengarna hade hon varit på stan igår och köpt saker till bebisen.  :)








starx ska jag till mamma gruppen och ha lite vatten gympa mm.
Får se hur mycke jag kommer anstränga mig i och med att jag fortfarande är förkyld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback