Dålig uppdatering...



Har varit dålig på att uppdatera jag vet.. :-)
Varit så mycke nu bara så tiden till att blogga har inte funnits.



Men här hemma är allt som vanligt, Leon utvecklas som vanligt i den åldern, snabbt.


Trodde det skulle ta tid för honom att ändra sina rutiner nu när man dragit fram klockan...men icke.
Klockan 6, väckte han oss imorse, jag vakna av att han prata, så titta jag till, så står han i sängen.
Hans nya grej, han ställer sig upp i sängen när han inte vill sova längre...

Han har även under senaste veckan visat sin nya talang.
Från liggandes på mage, ta tag i nått och ställa sig upp, upprätt på fötterna.
Än är han lite vinglig i beben, så jag tror inte han kommer börja gå än på ett tag.
Det blir mer "semester" på Mallis ifall han INTE går innan sin 1-års dag.  ;-)



Har som vanligt fått massor av nya kläder från "familjen".
Henkes syster jobbar på kappahl, så jag förstår att det kliar i fingrarna,
när det gäller alla söta, tuffa barnkläder.

Snacka om att dom skämmer bort Leon, vi behöver aldrig köpa kläder.
Men inte oss emot.  ;-)

Igår kom mamma hit med bla en tröja hon köpt, med trycket: mitt hjärta slår för mormor.
Han fick även en tröja med trycket; sover inte jag, sover ingen!
Lite kul! :-)





image496

Leon tittar på tv...








Började även jobba igår, .. Nu kommer jag börja jobba 4dagar i veckan.
Känns skitkul, och känner mig asladdad, så mycke idéer och tycker det är jättekul.

(Henke kommer vara ledig hela april,
men från och med Maj kommer han också börja jobba 3 dagar i veckan.)

Däremot kommer jag sakna min bebis så sjukt mycke!
Var riktigt jobbigt igår, att säga hej då vid lunch tid, för att sedan komma hem när han sov..
Var helt gråtfärdig...
Men men så är det...



Idag är vi båda lediga, nu ska Leon få lite lunch, sen ska vi ta en tripp till Valla och kolla på djuren.
Kanske tar en sväng in till stan och uträtta lite ärenden också.. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback