Party

Igår kväll var det som sagt utgång som gällde.
Både Henke och jag var på partyhumör och humöret var på topp...som alltid...  :-)
Länge sen vi var ute tillsammans, vilket egentligen är som roligast!


Började kvällen hos Barbie och Fredrik.



Jag och Barbie.






Tanken var att vi skulle sitta på nån uteservering. Men det spöregna.
Så det blev Platå, Harrys BK, och City grillen. :-)







Fredrik och Henke på Platå.












Flum som alltid.  :-)







Idag mår vi som vi förtjänar...
Har en litet saknat lejon som sover i sängen också.. myyysigt.


Imorgon ska jag och mamma gå se den omtalade sex än den city-filmen vid 21.
Henke ska till frissan och färga och klippa håret.
Får se om dom kan få honom snyggare än vad han redan är..  ;-)

Sista semester veckan för mig nu, (förutom onsdag som jag ska jobba)
Vi ska hinna med ett besök på kålmården också.
Kommer Leon tycka är jättekul!
Frågar man :
-Vad säger kossan?
-mmmmm
:-)



Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback