Tapeter valda iallafall..




Måndag morgon, tror jag talar för oss båda
att vi kände oss utvilade när Leon vakna som vanligt vid 7 imorse.





Leon fick bada efter morgon gröten då han hade gröt i hela håret..
Sen blev det en liten promenad i den sköna vår solen.


image425










Efter lunch gick Leon och jag till Nordsjö för att köpa tapeter.
Efter att ha pratat med tjejen som bor i lägenheten, så var det bråttom att inhandla
eftersom hon flyttar till stockholm den här veckan.
(Det är hennes kompis som ska tapetsera..)


Köpte det som fanns "hemma" så det blir en standard brun fondvägg.
Men det blir nog fint.



image426


Leon fick fara med mamma i vagnen,
men det tycker han bara är kul...oftast...  :-)








När vi kom hem tittade Leon på Kogänget och skratta för fullt.


image427



image428














Har även varit på jobbet och hämtat mitt anställnings avtal, som jag behöver imorogn.
Då ska vi gå skriva på kontraktet på lägenheten.



Imorogn blir en fullspäckad dag.

*Först kommer en glasmästare hit vid 8 och ska mäta en fönster som gått sönder.
(som sagt det blir dyyyyrt att flytta... )

*Sen ska Leon och jag på babycafét mellan halv 10-halv 12.

*Sen ska jag på "möte" klockan 13-14

*Sen ska jag till tandläkarn och laga hål 14:10

*Och sen ska vi till stångåstaden klockan 16 och skriva under kontrakt och grejer...'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback