Lediga måndag

Idag var jag som sagt ledig.
Leon och jag har blandannat varit på stan.
Kikat runt lite och varit på Mcdonalds.  :-)




Det enda som följde med hem var lite smått och gott från glitter.
(Kan ju inte komma hem utan nånting!)
Örhängen, hårsnoddar,klämmor, spännen, sånt som alltid försvinner...




Har även hunnit storhandlat med mamma och total-dödat mina ben på gymmet.


(Turkiet 2006)








Håller på kika runt lite efter lite nya stövlar på internet,har hittat 4 favoriter, 
ska höra vad min man tycker så ska jag beställa lite.  :-)










(Tagen idag innan han for iväg på innebandyträning)

Du är den underbaraste människan jag träffat i hela mitt liv...





.

Kommentarer
Postat av: B

Han på planschen flörtar med dig :D

2008-10-20 @ 22:35:56
Postat av: nathalie

Ni är verkligen en sjukt vacker familj. Du får hålla i lillkillen , han kommer bli farligt charmig och populär bland tjejerna när han blir stor. Lycka till med allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback