Astrid Lindgrens värld
































Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, så klockren bild på er när du är Karlsson på taket :)



Ja, det är ett arbetsgivarintyg jag behöver...Du kanske har nummer till någon jag kan ringa? Vet ju ingen där längre :)



Trevlig semester!

Postat av: Cassandra

Är du och din man ett par igen? I så fall önskar jag er all lycka. Va mysigt det såg ut när din mammas kusin va på besök! Man blir så inspirerad, är det Johannelund ni bor i? Kramiz

2009-07-18 @ 23:23:34
Postat av: Jenny

Sofia:

Det ser inte så ljust ut med arbetsivarintyg just nu mitt i semestertider... på Hr avdelningen är de knappt bemannade och eftersom det är ett tag sedan du jobbade hos oss så måste de in och leta i gamla baser som vi inte jobbar i längre så tar det tid och det är bara jag som kan beställa ett arbetsgivarintyg.



Men ska se vad jag kan göra!

2009-07-19 @ 17:23:35
Postat av: Jenny

Sofia: tyvärr har hela HR avdelningen semester stängt.

2009-07-20 @ 19:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback