Vita tänder

Något av det viktigaste på en kropp är tänderna.
Det kan förstöra och fräsha upp ett utséende väldigt mycket.

Jag har alltid varit fixerad av tänder och både Henke och jag har testat diverse bettskenor med gelé.

Ifall du är intresserad av att bleka tänderna kan jag dock rekomendera att gå till salong eller tandläkaren och göra det eftersom jag vet av erfarenhet att det är skadligt att testa sina egna metoder.
Det sliter på tandhalsar, tandkött och emalj.
Kan ge ilningar och direkt slitage på tandhalsarna som är bestående. 





Jag har testat det nya sättet med brilliantsmile.
1h laserbehandling .
Det ser naturligt och skonsamt blir tänderna 7 nyanser vitare.



Från Aftonbladet:




Behandlingen, som tar cirka en timme, inleds med en putsning av tänderna.

Därefter läggs en väteperoxidgelé på tänderna som aktiveras med plasmaljus.
Gelén byts ut tre gånger.

Håller: Upp till 4 år.

Pris: 5 000 kronor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback