Påsk


Gult påsken färg.


image36
v23+3


Det här veckan är det ju påsk, skönt 4 dagars ledig.
Till påsk blir det lite påsk mat, kanske tom lite grillat om vädret är bra.
Vi ska vara hemma hos "farmor" henkes mamma. 
Henkes 2 systrar, och mamma och johan.
Lite knyt kalas så en slipper stå för hela summan själv. 
Så kul att det fungerar så bra mellan Henkes familj och min.
Det lär ju bli en del högtider tillsammans, speciellt nu när det är små barn på väg också.
Känns kanon bra.
Vi är en samlad stor familj vi  :)


Vi har inte riktigt bestämt oss för vad bebisen ska heta än,
så har du några förslag så är det jätte kul.
Det är en liten pojke.
Vi har bestämt oss för att kalla honom lilla grodan så länge.  :)



Idag har jag också pratat med "Freja motagningen" angående vattengympa mm.
Står i kö-plats till att få en plats i slutet av April.

Det börjar med att man har vatten gymnastik (för gravida så klart),
därefter lite streching, andnings övningar inför förlossningen mm, därefter fika tillsammans.
200:- /gång. Dyrt men det räcker att göra det max 5 gånger.
Kan vara kul.


Inte så lång tid kvar nu!
Nu är det redan April, sen bara Maj, Juni sen är det JULI!

Henke har tagit semester och är med mig runt de dagarna jag ska föda, och lite innan.
Känns tryggt.
Slippa ta taxi upp själv.   :)
Hur tror ni en taxi-chafför skulle reagera om det kommer in en vrålande kvinna,
som ska föda?  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback