Julgran=mys

Lite uppdatering från helgen som varit.

I fredags hade Henke bandy match, jag satt i min ensamhet, (eftersom Leon somnar vid 20) & kolla på Idolfinalen.
Heja nog lite på Amanda, men båda var värdiga vinnare.
På kvällen fick jag lite feber och börja känna mig kass...




Henke skulle jobba på lördag men sjukanmälde sig för att hjälpa mig att ta hand om Leon,
så ja kunde vila ut under lördagen. (jag hade planer för kvällen)
Hur många killar gör en sån sak? :-)




Under lördagen vila jag och tog det lungt.
På sen-eftermiddan åkte vi och köpte gran och lite julpynt.
Sen pyntade Leon och Henke den till en massa julmusik .



image268

Lite taskig skjärpa men men.
Det blir så mysigt i hela vardagsrummet av granen.

Lite pynt och mys har vi allt, men desto mer ska det bli nästa år, när Leon är 1 och ett halvt.
Så tanken är att köpa på sig massor av tomtar och grejer på mellandagsrean.











Kvällen då, ..kände mig inte 100%, men bättre, så då bar det av till Jenny.

image271
"Gudmor Jenny"





Där festade vi, Jenny hade gjort goda drinkar och vi fick i oss konstigt nog väldigt mycke..
(men det fick vi sota för dagen efter  :-) )
Sjöng singstar och grejer som jag tog med.



image270

Vid halv 1 har det av i taxi in till Harrys.
Som vanligt splittrades alla när vi kom in till stan.
Men vi var på Harrys partade och dansade för fullt.
Kul hade vi och som sagt det fick vi sota för på söndagen.  :-)

image269
Visst hade vi roligt när vi tog bilden Jenny? :-)








Söndagen blev lugn.
Avslutade kvällen med Thé och lusse katter(nybakade som mamma hade gjort).

Så kröp vi ner i soffan och kollade på Guds stad.
En sevärd film.
En hemsk, verklighet baserad film, som handlade om Braziliens ghetto.
Från 2003.


image272


Kommentarer
Postat av: Jenny

aah...nice tandkött..haha

2007-12-12 @ 21:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback