mage i v11

mage i v11




Gick in i v11 för 3 dagar sen.

(Bilden tagen idag)

Har tagit bild sen v5, nu börjar det bli lite bebismage. :)

Dagen efter nyårsafton.

Det blev en lugn nyårsafton.
Alkoholfri, 3 rätters middag på platå, med Anna, Björn, Barbie Fredrik, Jenny och älsklingen.
Avslutade med fyrverkerier i borggårn och Five tastes.

Sen ca 2-4 dagar tillbaks känns min graidet helt annourlunda.

Jag känner att jag gått in i en ny fas.

Illa måendet är mycke bättre däremot blir jag trött och lätt anfådd väldigt lätt.

Brösten växer och värker som bara den.

Och magen, jag känner hur den verkligen växer och växer.
"växtvärken" och spänningarna har varit konstanta i flera dagar nu.
Magen har växtmassor bara sista 1-2v.
Härligt men det får gärna växa lite till, Känner mig mest "tjock" om magen.
Magen har växt däremot har jag gått ner i vikt i övrigt.
Matlusten har ju inte varit de bästa. 

Kommer på mig själv ibland hålla in magen....  :)


Imorogn ska vi till barnmorskan.
Har valt att gå till storken, då flera jag känner har sagt att dom är suvräna.
Har alltid gått på kvinnohälsan men dags att testa på nått nytt.
Storken är en mindre mvc.
Med dom är alltid så lugna och trevliga när man pratar med dom.

Imorogn bär det av mamma, pappa, barn, till mvc.  :)

Nu ska jag vila lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback