Oro och känslighet

Den nya fasen...

Bara sedan några dagar tillbaka har jag blivit känslig och känt oro.
Helt plötsligt har det uppenbarat sig att det är kort tid kvar nu.
Och man hoppas allt går vägen.
Alla vill ju ha ett friskt barn.
Tänk om nått skulle hända, blir orolig för min bebis.

Även om allt oftast går jätte bra, så är man ju medveten om att det finns alltid saker som kan hända.
Och denna oro är tydligen vanligt på slutet, så jag är inte ensam..

Sen blir man ju orolig att ens oro ska påverka.. 

Men UL har visat en frisk liten pöjk.
 




Längtar tills min lilla bebis ligger på bröstet..



Går inte att förstå att det kommer hända inom några veckor.

Kommentarer
Postat av: Siram

Vad spännande! Hoppas att tiden går fort så att ni snart har er lille bebis hos er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback