BVC besök med 5mån spruta

Idag var det inbokat BVC besök klockan 10:30.

Mätning och vägning.
Nu väger han exakt 8kg och 67cm lång.

Han har hela tiden legat lite högre i vikt, lite tjockis :-) .
Men nu börjar det stabilisera sig lite.

Sen fick han sin spruta.
Den här gången satt han i pappas knä.
Inte ett knyst...
Så duktig.










I eftermiddag får Leon tillbringa tiden med pappa.
Jag har några sminkningar inbokade som jag ska åka på
och därefter handla hem lite mat.
Sist men inte minst har Henke som vanligt på Onsdagar
sin Innebandy klockan 21.



Igår satte ja in p-stav i armen.
Lite läskigt och är lite öm.
Gö ont när jag tar i,(som man inte får göra på en vecka)
eller spänner min stora biceps. ;-)
Men det är praktiskt.
Den kan sitta upp till 3 år.
På fredag ska jag följa med Gina när hon sätter in sin. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback