Litet klipp




LEON 11V


Pappa ber; stäng av ljudet.    Läspande bebis prat, från pappa :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Ååååh vad gullig han är , jätte lik Henke juuu!!!Vad filma ni med?

Postat av: Jenny

sååå go :-) o henke är inte ngt stolt va, hör det :-)

2007-09-10 @ 00:03:25
Postat av: JAG, Jenny

Vi filmade med våran kamera 2 in 1 med filmkamera.
Tycker nästan den är bättre än våran vanliga filmkamera.

2007-09-10 @ 22:52:12
Postat av: B

Alltså... jag har tittat på den här filmen minst 100 ggr nu... får kramp i käken så mycket jag ler när jag ser den, sååå söööt!

2007-09-12 @ 21:23:15
Postat av: Emma

Haha, kul att höra dig jollra lite med sonen din Henka! Hoppas livet leker, själva mår vi bra springer runt på husvisningar helgerna i ända och ändå finner vi inget vi vill ha.
Vad jobbar du med numera? Förstått att det inte är jack and jones väl? Ha det gott. Kram Emma

2007-09-14 @ 10:17:10
Postat av: Henka

Hej Emma! Det är full rulle, sitter o spanar lite på nytt boende emellanåt vi oxå. Jag jobbar som Distrikt chef/säljare på ett företag som heter Lyreco sen 1 år tillbaka. Kränger allt som har med kontor att göra till företag och har Östergötland som distrikt. Funkar helt ok! Vad gör du själv tänkte ja skriva men du är väl fortfarande hemma elr? Plugga inte du har jag för mig? Kram Henka

2007-09-14 @ 21:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback