Veckan som gått...


Veckan har gått jätte fort har jobbat min första vecka.
Henke har haft sin första riktiga "pappa" vecka.


Jag har haft mycke att ta in och varit helt slut i huvet.
Skitkul att jobba igen!
Fast jag sakna ju Leon (familjen) så jäkla mycke...   :-(







Henke har som sagt varit hemma med Leon.
Eftersom det varit fint väder så har dom varit ute en hel del.
Eftermiddags mellisen har nästan varje dag ätits ute.







Nu är jag ledig lör-sön.
Så härligt att inte ha några måsten och bara vara med familjen.


Just nu står karln i huset och lagar lördags middag.
Hemma gjorda biffar fyllda med fetaost, oliv och soltorkade tomat,
till det hemma gjord tzatsiki och grillade grönsaker.
Efterätt: fruktsallad och glass.  


Vilde (Leons andra namn) kryper på golvet och river vardagsrummet.  :-)




Trevlig, lugn och mysig helg, det behövs.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback