Sista semester -söndagen

Mycket mys och fix idag, Henkes sista semesterdag. 







Henke har bla byggt en ny kattstege till balkongen, Sally fick ett nytt rosa halsband, vi har städat, bakat,
tränat mm, denna söndag.












Just nu nattas Leon och sen blir det dusch, lite fransk manikyr och film:
HANCOCK  (Kan utalas som nått annat   hahahahah)
med bla Will SMith.








Har även hunnit rensa bort en hel del kläder i Leon´s garderob.
Dom växer ju så sjukt fort dom små liven.
Dags för att rensa bort allt i storlek  74 ,80, som bara ligger där och tar plats.
Det blev en super proppad IKEA kasse.




Skönt att gå igenom lite och se vad som behöver inhandlas inför kommande höst/vinter.
Nästa helg ska vi sålla lite bland hans kläder och plocka ur "dagiskläder" 
eftersom Leon börjar på dagis om en vecka........




Massor av kläder har som vanligt fyllts på i Leons garderob under veckan.
Henke är själv väldigt intresserad av kläder och tycker det är kul att köpa märkeskläder till Leon.



Dagens inköp tex, Ralph Lauren piké  :




 






Leon börjar verkligen bli stor, känns kul på ett sätt, man får mycke mer tillbaka,
första månaderna sover dom ju bort halva dygnet,
men samtidigt går tiden så fort att det nästan är lite sorgligt.
Känns så verkligt nu när han ska börja på dagis.






Dagens "han börjar bli stor" känsla:


Jag låg på soffan, pratade i telefon med Jenny.
Leon sov i vårat sovrum, Henke laga mat i köket.
Helt plötsligt öppnar "någon" sovrumsdörren, och ut kommer Leon.
Kommer fram och klättrar upp till mig på soffan lägger sig på mitt bröst och gosar. 





Leon går inte riktigt än, han har gått sina första steg, flera steg, flera gånger spontant helt själv,
 men kryper  forfarande. Det handlar nog om vilket "färdset"som man tar sig snabbast framåt med.







På tal om Jenny så säljer hon Oriflame produkter.
Köpte lite saker jag fick här i Fredags.
Bla oljebehandlingar till mitt torra hår, bodylotion, ögonkräm, handkräm mm









Nu blir det filmmys sen väntar en fullspäckad jobbvecka för oss båda!
Puss och mys till er alla därute!




.



Kommentarer
Postat av: fanny

När är din sockersöta född?? =) ser hyffsat jämnstor med min lillkille =)

Postat av: Jenny

Det är bra med reklamen där så har jag tjänat ihop till min Audi A4 snart...;-)

2008-08-04 @ 17:22:39
Postat av: sofia

när ska vi ses då:)? eller ta en utekväll kanske, haha?

2008-08-04 @ 18:45:56
URL: http://fiuten.blogspot.com
Postat av: fanny

Han är 19 månader nu den 11e... så det är inte en alltför stor skillnad... vart i lkpg bor ni?? du jobbar på Addici va? jag jobbade där ett kort tag förra året, men jobbet passade inte riktigt mig... jag är för feg, haha =)

2008-08-05 @ 08:28:55
URL: http://fannyj.blogspot.com
Postat av: Jenny

Fanny:

Vi bor i Johannelund, ni då?



Ja jag jobbar på addici,

(numera heter det realeasy), hur visste du det?

Okej, då jobba du under tiden jag var mammaledig. :-)

2008-08-05 @ 10:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback