Tillbaka till vardagen

Nu på kvällen kändes Leon piggare .Utan panodil har febern försvunnit.

Hela dagen idag har han i princip kännts piggare än igår. Lite feber på 38 "bara".

Fast Leon kan vara på benen och busa med 39 graders feber...

Tänk om vi vuxna var som barnen.
En annan är dödsjuk vid 38 grader.  :-)
















Men som sagt imorgon blir andra dagen på dagis för Leon.

I måndags lämnade Henke och imorgon är det min tur att lämna honom.
(Håller på se över de nya bussarna då det är första gången jag ska åka...helt nervös! )



Känns liite kluvna till hur vi ska göra.
Har fåttt jätte bra intryck av dagiset.
Dom är jätte flexibla, supertrevliga och jättebra att ha och göra med.

Men!...  det är ju så jäkla långt bort!
I vinter blir det inte så kul..
Och tänk när man har 2 barn. (peppar peppar ta i trä)
Det tar ca 40min och ta sig från dörr till dörr med barnvagn.
+ klä på,klä av, prata lite och vinka hej då..
Tid är heligt på morgonen..  :-)






Har tagit ledigt  Måndag den 15 september.
Då ska jag vara på dagis mellan 9-17.






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback