Tatto´s i februari

Som sagt har bokat tid för oss båda att tauera oss i februari.

Bokade hos Mad tatto, i Valla.
Har tidigare gjort det hos "nypa" på viking, men vart inte nöjd då...
Dels tar han överpriser för att han blivit "känd" och dels var han på mad tatto grymt mycke trevligare.
Tack för tipset , Sofie!
 


Jag ska tatuera mig 20 feb klockan 15.
Jag ska tatuera in ett L, som står för Leon såklart, på framsida axeln.
Tänk er lite ovanför armhålan.
Lite annourlunda ställe.
Kan inte bestämma mig mellan 2st "L" bara.
Vad tycker ni?????



image314


image315











Henke då.. han ska tattuera sig 27 februari klockan 15.
Han ska skriva LEON med Old english stil.
På högra baksida övre arm. Tänk dig över hela tricepsen.
Man kommer se tatueringen bakifrån.

Kommer bli grymt snyggt!



Bilder kommer om en månad när det är klart!




Henke har fått för sig att tattuera in mitt namn, men jag är lite emot sånt.
Men vi ska göra nått symboliskt, på samma ställe istället.
Men det blir längre fram.



Kommentarer
Postat av: Gina

Fina "L" båda två.. Svårt val, men om man måste välja skulle jag någ ta nr 2.. Men hmmm de va som sagt snygga båda två! :)

Postat av: Jenny

mm
... hade bestäm mig för nr2 först, men har velat fram och tillbaka eftersom 1:an ser mer ut som ett L...
Men det lutar åt 2:an alla fall....

2008-01-15 @ 20:52:17
Postat av: Martina

Jag håller nog på det första faktiskt, för att det är ett tydligare "L"
Men båda är riktigt snygga!

2008-01-16 @ 09:43:44
URL: http://tjejis.blogg.se
Postat av: Fia

Jag hade valt nr:1 För jag tror att risken finns att det kommer att se "kladdigt" ut med tvåan.Inte så kul kanske om man inte ser att det är ett L.Ta med båda och visa Micke , han vet ju bäst =)

2008-01-17 @ 12:29:08
URL: http://sofsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback