Smultronstället

MOT SÖDERKÖPING



Leon i mina nya Gucci-solglasögon som jag fick av Henke i veckan.  :-)



Min glass.
Med persika halvor, vaniljglass, mjukglass, grädde, smält geisha och noissette sås. 



Henkes glass innehöll bla en en donut.


 
Jennys torn



Leon åt mat och fick smaka lite glass till efterätt.

   

Bakis-Jenny ???


Jag blev glad när jag fick glass.  :-)



Men både Jenny och jag lämna mer än hälften, som sagt var...lite bakis...











Sen hände en "rolig" grej...eller inte..  :-)





Nu, sängen, GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo, definitivt det roligaste jag varit med om på länge....går o småskrattar för mig själv när jag tänker på det...tack för en trevlig dag! Kram

2008-07-28 @ 00:36:41
Postat av: Sofia

så söt i dina guccis! tråkigt att det blev som det blev då för längesedan...emma & jag ville dig ju bara väl om det nu var så som vi hört! kan vi inte gräva ner stridsyxan och ses någon dag alla tre (plus tre:))??

take care!

Postat av: Susanne

Hejsan, Jag mailade pippilotta.se och sa att du aldrig fick de du vann på min blogg, dem bad om ursäkt och skulle skicka grejerna och en kompensation för att du fått vänta =) de lönar sig ibland =) men dem måste ha din adress så maila gärna mig den, du har min msn va? den emailen kan du isf maila på. hoppas allt är bra med Leon =)Kraam

2008-07-29 @ 16:40:49
URL: http://theodorsmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jenny:... roligt och roligt... :-)



Sofia: Det är lugna bananer.



Susanne: Fixar det.

2008-07-31 @ 21:16:16
Postat av: mamma russin

åhh, en sådan glass skulle jag kunna betala bra för att få äta nu!!! :)

2008-08-15 @ 19:01:26
URL: http://enburkrussin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback