Härliga söndag

Idag var det Henkes tur att få sovmorgon.
Leon vakna 7....

Vi har hunnit kollat på barnprogram, strax blir det frukost, sen en promenad.

 Idag väntar även en heldags jobb för mig 11-19:30.  :-(









Lördagskvällen var lugn, somnade som 2 pensionärer en lördagkväll innan 23.  :-)






Dessförinnan fylldes magen både med pizza och rocky road glass. :-)
Behöver äta lite då jag både slarvat lite med kost och träning senste 2v så har jag tappat lite vikt.
icke bra, vill inte ens väga mig.







Igår eftermiddag blev det en liten tur på stan med Rebo, köpte örhängen och tog en fika hos honom,
(då vi upptäckte att det inte längre finns ett enda café med lekhörna) .
Leon rev hans lägenhet istället.  :-)




Frukost nästa vare ja!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback