Jobbdag på dagis

Idag har jag jobbat på Leons dagis mellan 9-17.

Sitter här klockan är 21:20 är nyduschad och heeeelt slut.
Ska äta upp min proteindrink och gå sova.  :-)


Det har varit spännande, kul att lära känna alla barnen och fröknarna på ett helt annat sätt.
Samtidigt som det var det väldigt jobbigt.  :-)


På morgonen var jag med de små barnen 1-3.
Sjöng sång, fruktstund och lekte  ute på gården.

Sen var jag med de äldre barnen på massage-saga,la pussel, lunch, lek (en hel del disk) mellis och utelek.






Är jätte nöjd med vårat dagis.
Dom är jätte bra att ha och göra med.
Det enda negativa (men det finns positiva sidor i det också )
är att man måste lägga ner så många dagar om året för att angagera sig/jobba i dagiset.


Som redan nu på lördag blir det en heldag med styrelsemöte.
Hade jag fått välja hade jag lagt dom timmarna på att mysa med våran son..
Men som sagt vi har en helt annan inblick i dagiset.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback